همه چیز درباره پروتز سینه

همه چیز درباره پروتز سینه

پروتز سینه به منظور زیبایی ظاهر‍‍،افزایش و فرم دادن سینه های خانم ها انجام می شود.برخی از خانم ها احساس می کنند که سینه های آنها بسیار کوچک است. و برخی آرزو دارند بعد از بارداری سایز سینه های خود را افزایش دهند.برخی دیگر تمایل به ایجاد تقارن در سینه های خود دارند.پروتز سینه با کاشت ایمپلنت انجام می شود که می تواند در زیر یا بالای عضله قفسه سینه قرار گیرد.برش را می توان در زیربغل و ناحیه اطراف نوک پستان قرار داد.به طورکلی تمام پروتزهای سینه روش های حداقل تهاجمی هستند.برای پروتزهایی که برش در زیر بغل ایجاد می شود ممکن است درطول عمل از آندوسکوپ(لوله نازک با دوربین کوچک و نور) استفاده شود

کاشت سینه(ایمپلنت) از یک پوسته سیلیکونی پرشده از آب شور(محلول نمکی آب)
یا ژل سیلیکونی تشکیل شده است.معمولا با قرار دادن ایمپلنت های آزمایشی،اندازه مورد نظر خود را تعیین می کنند.ایمپلنت های پرشده از آب شور بدون مانع استفاده می شود.اما ایمپلنت های پرشده از ژل سیلیکونی توسط FDA ممنوع شده است.

پروتز سینه یک روش نسبتا ساده است.مانند هرعمل جراحی،برخی عدم اطمینان و احساس خطر دارند.نگرانی ها و انتظارات خود را بدانید.مزایا،خطرات و موارد دیگر را مرور کنید.بایک جراح پلاستیک معتبر مشورت کنید.

انواع پروتز سینه براساس مدل:

پروتز سینه گرد

پروتز گرد در حالت رخ و نیم رخ متقارن وشبیه نیمکره می باشد. در انواع پروتزسینه با شکل گرد این پروتزها شکل ثابت وپری نسبت به بقیه انواع پروتز ها دارند. شما برای اینکه سینه با برآمدگی و برجستگی بیشتری داشته باشید باید از این نوع پروتز سینه استفاده کنید

پروتز سینه اشکی

پروتز سینه اشکی پروتزی است که در این نوع پروتز سینه قسمت بالایی پروتز سینه به نسبت قسمت پایین ضخامت کمتری دارد.پروتز اشکی به سینه های شما فرم طبیعی تری می بخشد زیرا در این نوع پروتز قسمت بالاترازقسمت پایین خالی تر است و به همین دلیل سینه فرم طبیعی برای شما به همراه می اورد.

مزایا پروتز سینه
  • برجسته و حجیم کردن سینه ها

  • افزایش اعتماد بنفس و جذابیت ظاهری

  • ایجاد تعادل و زیبایی در اندام ها

  • استفاده از پروتز سینه بعد ازجراحی ماستوکتومی ( برداشتن پستان)

عوارض ناشی از جراحی پروتز سینه

علاوه بر مزایای پروتز سینه ، در صورت عدم رعایت مراقبت های بعد از این روش جراحی و همچنین عدم صرف دقت لازم در انتخاب یک پزشک خوب برای جراحی پروتز سینه ممکن است عوارضی در فرد رخ دهد.

ولی اگر افراد در انتخاب پزشک خود دقت کرده و یک پزشک مجرب و ماهر را برای انجام این روش انتخاب کند تنها عوارض ناشی از آن بروز کمی التهاب، ورم و کبودی خواهد بود که آن نیز با انجام مراقبت های لازم و با گذشت زمان رفع خواهد شد.

در ادامه اطلاعاتی در رابطه با انتخاب یک پزشک خوب در اختیار شما قرار خواهیم داد.

کاربر مدیر
کاربر مدیر
مقالات: 10

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =